Main NL

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over de bezorging van bestellingen.

1. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Als u uw bestelling voor 15.00 uur op een werkdag plaatst heeft u deze de volgende dag in huis. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst versturen wij op maandag en worden op dinsdag bij u bezorgd. Let op! Bij sommige artikelen geven wij aan dat de levering langer kan duren. Dan geldt uiteraard de levertermijn die bij dit betreffende product genoemd wordt.

2. Wie bezorgt mijn bestelling?

UglyXmas.nl laat haar bestellingen bezorgen door Post NL.

3. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Post NL doet twee afleverpogingen. Dus mocht u een keer niet thuis zijn, geen probleem, het gaat een keer lukken! Bent u bij de eerste twee afleverpogingen niet thuis en het pakket kan ook niet bij de buren afgegeven worden, dan zal de koerier een briefje in uw brievenbus doen met het adres van het betreffende afhaalpunt.

4. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.

Als u uw afleveradres wil aanpassen, raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen via 070-2042032. Uw bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat uw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas uw afleveradres niet meer aanpassen. 

5. Kan ik mijn bestelling volgen via een track & tracecode?

Ja, op het moment dat wij uw bestelling versturen sturen wij u een e-mail met een link naar uw persoonlijke track & tracepagina. Hier kunt u ook zien in welk tijdsvak u uw bestelling kunt verwachten. Bijvoorbeeld tussen 10.00 uur en 12.00 uur.

Copyright © 2016 Magento. All rights reserved.